Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

woensdag, augustus 05, 2009

Your mom wants you to eat at Jimmy John's

Vrijdag avond met Joe en Sammy Italiaans gegeten bij Olive Garden en naar de hookahbar in Wichita geweest. Gezellige pret. Helaas door gebrek aan goede cameras geen foto's. Maarach, ik heb de foto's in mijn hoofd, en daar gaat het om.
Zondag ben ik met Gina naar Gary gegaan. Gina is mijn former gastmoeder (waar ik nu ook verblijf) en Gary is haar vriend. Hij woont pak 'm beet twintig minuten hier vandaan in 'the country'. Hij is carpenter en is daar druk bezig een huis te bouwen. Hij woont al 2 jaar in een zelfgebouwde woonschuur. Hij verwacht het huis binnen een jaar af te hebben.
We aten bij zijn moeder, supertof mens. Ze is in de 70 en woont alleen, heeft een boerderij met koeien, schapen, een ezel en een paard. Ze gaat elke dag wandelen met haar ezel anders gaan zijn/haar hoeven/hoefen stuk. Echt zo'n lief op en top amerikaans vrouwtje... zeg maar.
Verder heb ik het huis to be gezien, hebben we 4wheeler gereden en heeft Gina mij vol trots haar moestuin laten zien. Gary heeft een gigantische stuk land (of zijn moeder) en ik ging bij hem achterop op de 4wheeler. Zoals Ruben zou zeggen: ,,Ik vond het een beetje spannend''
Gina's tuin was aangegeten door een wasbeer, nu hebben ze een val gekocht en als ze hem hebben gaat Gary het arme dier doodschieten! Dat je het even weet.
Maandag ben ik samen met Joe, Brett en Graham vertrokken richting Kansas City. Circa 3 uur rijden. We sliepen in Lawrence in het huis van Brett's broer. Amerikaans studentenhuis. Net als een Nederlands studentenhuis maar niet in de hoogte gebouwd. Net zo vies. Maandag avond nog naar een hookahbar in Lawrence geweest en dinsdag gingen we naar Warped tour! Back in the day in mijn Good Charlotte tijd wou ik altijd naar warped tour (een één dag muziek festival met rock/punk/ska/metal bands) en hoewel ik dit keer maar één band kende was ik zeer tevree dat ik finally got to go. Hoogtepunt was toch wel de afsluiter: Never Shout Never (www.myspace.com/nevershoutnever)
De zanger is een soort kruising tussen Pippi Langkous, Noddy en Pieletje Peenhaar. En hij heeft niet eens rood haar.

Oh! En Maandag avond aten we bij Jimmy John's, een broodjes zaak. En ze hadden een bord waarop stond: 'Your mom wants you to eat at Jimmy John's!' Hilarisch


Deze kwam ik tegen op Warped Tour, misschien een idee voor Knofje? :)

1 Comments:

At 1:47 p.m., Blogger Knofje said...

Haha! Die tattoo is zóo cool!
Maar je weet het, ik ben niet zo van de tattoos- misschien een iniminikleintje bij mijn enkel ofzo ;0

 

Een reactie posten

<< Home