Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

dinsdag, juli 14, 2009

Hawk Nelson Is My Friend

Ik zit nu alweer een week in Hutchinson. Wat gaat de tijd toch snel. Ik vermaak me opperbest al moet ik zeggen dat ik niet heel veel bijzonders doe. Ik slaap uit, ga naar de sportschool, kijk films, hang out met m'n matties, ga naar de metro.

Gister eindelijk Tegan gezien. Een van mijn beste vriendinnen hier back in the day. Het was goed om 'r te zien maar ze is helaas nogal veranderd. Het gaat niet zo goed met 'r (drugs, mannen, werk/school loos, foute vrienden, enz) Dus als jullie met z;n allen voor 'r willen bidden zou ik dat erg op prijs stellen en ik hoop dat ik een beetje een goede invloed kan zijn in mijn korte tijd hier.

Vanavond ga ik met Taryn naar Harry Potter, deel VI als ik mij niet vergis. Taryn is een hardcore HP fan en ze telt de uren af. Hilarisch. Het begint om 00.00uur en duurt zo'n drie uur. Dan om 04.00 uur vertrek ik met de youthgroup naar Minnesota. Woohoo! Daar gaan we naar het Sonshine Festival. (www.sonshinefestival.com) Een Christelijk muziek festival met o.a. Toby Mac, Hawk Nelson, August Burns Red, Newsboys, Flatfoot 56, Thousand Foot Krutch. En vele anderen. Ik heb er zin in!
Ik ben denk ik Maandag pas weer op internet, dat je 't even weet.

Verder doe ik mijn best om af te vallen maar verleidingen omringen mij. Ze hebben hier icecream dat smaakt naar verjaardagstaart! En mijn camera is stuk! (ahum, Lucia's camera is stuk) Niet echt stuk, maar hij zegt steeds 'geheugenkaart fout'. Ik heb er al een nieuwe kaart in gedaan maar dat hielp niet. Ik heb een nieuwe goedkope camera gekocht die niet zulke denderende foto's maakt maar het is niet anders.

Well, ik wens jullie een geweldig weekend en tot volgende week!

1 Comments:

At 4:00 p.m., Blogger Lucia said...

:-( Camera stuk niet leuk niet
Blog wel leuk wel :-)

 

Een reactie posten

<< Home