Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

vrijdag, juli 10, 2009

Telefoon en Kampvuur

De vorige post heb ik woensdag al geschreven maar ik kreeg onverwachts bezoek dus ik had geen tijd om het op internet te zetten. Ik heb thuis nog geen draadloos internet dus ik typ op word en dan ga ik naar de Metropolitan (coffeeshop), daar hebben ze wireless.

Gister mijn eerste volle dag in Hutch. Eerst uitgebreid wakker geworden, gedoucht, ontbeten (ik heb Brinta meegenomen uit dutchland ;) en toen naar de Metro gegaan. Eindelijk mijn email kunnen lezen en mijn blog updaten. Wat uiteindelijk niet lukte want Grace was online en kwam gelijk naar de metro toen ze hoorde dat ik er was. Later kwam Joe ook. Which was nice :) Om één uur had Gina pauze en took me to go get a phone.

Voor $1,- per dag heb ik unlimited texting, unlimited mobile to mobile (bellen met mensen met dezelfde provider) en nights and weekend. Gratis bellen tussen 9pm en 6am en tijdens weekends.

DUS! Als jullie me willen bellen (1,5 cent per minuut met 0900-0900), dan graag tussen 04.00 uur en 13.00 uur of in het weekend. Anders kost het me namelijk 10 cent per minuut.
0900-0900 – even wachten – 00 1 620 8998147 #

Gister middag op de bank zitten kletsen met Trevor. Mijn ''gastbroer''. Het is leuk want hij behandeld me niet als gast maar gewoon als altijd, hij is gewoon mijn irritante broertje. Je kunt gelukkig wel merken dat ie twee jaar ouder is. Hij is nu 18. Het is echt heel relaxed om bij Gina te verblijven. Het is net als voorheen, iedereen doet zijn ding (znd), ik kan zo de koelkast induiken en ik weet hoe de wasmachine werkt. Het is nu zelfs nog beter want omdat ik nu niet meer officieel onder haar hoede ben hoef ik niet meer te laten weten waar ik ben enzo. Ze wil alleen weten of ik thuis ben for dinner.

Gister avond ben ik met Joe en zijn vrienden naar een of ander lake geweest, ongeveer een uur rijden. Which was nice. We hebben een kampvuur gemaakt en rondgehangen terwijl Tyler, Michael en Billy aan het zingen en spelen waren. Ze waren behoorlijk goed.

Gina heeft ook een Genesis healthclub membership voor me geregeld dus vanochtend zijn wij en Taylor naar de sportschool geweest. Like the good ol' days.
Nu zit ik weer in de Metro, met Patrick. Enjoying a delicious vanilla chai tea.

Gina vroeg of ik al homesick was... grapjas. :)

1 Comments:

At 1:01 p.m., Blogger Sjoertje said...

AAAAAAAARGHHH net mooi bericht geschreven, moet je je inschr.bij google
nou doet r niet toe
HALLLLOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!
fabuleusheid, in 1 woord samengevat is dat t wel. ik geniet helemaal mee door je berichten heen. dat je ook net na aankomst weer verdwijnt ri colorado...hahaha, typisch hoor. gooi er vooral foto's op, je zei dat je moeder dat leuk vind, ze is niet de enige! nou, you go girlfriend! geniet met volle teugen, arms wide open, etc...
stuur je via facebook wel uitgebreider bericht!
xxx sjoertje

 

Een reactie posten

<< Home