Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

zondag, juli 19, 2009

Volgorde klopt van geen kant maar dat weten jullie nu denk 'k wel

Pet gekocht om mijn haar te verbergen, mijn haar dat het 5 dagen zonder douche heeft moeten doen... vandaag teruggekomen van Sonshine festival. Dolle pret tot en met. 3 dagen festival met hele dag door bands. TobyMac deed 'In The Light' én 'Jesus Freak' which was nice. Relient K eindelijk ook eens live gezien, de zanger van de Showdown haalde zijn voorhoofd open toen hij al hetbengent zijn hoofd tegen een gitaar aan ramde.. woeps.. Jeff kreeg een punch in the face van een headbanger in het publiek, which was nice, het was een 12 uur rijden, met 13 mensen in een busje, which was ook nice. Ik ben er dol op. Wederom gingen er liters DrPepper doorheen en ook kochten we gigantische pizza's bij domino's voor niet meer dan $7,- per stuk. Verder ben ik acht cd's en een hersenschudding rijker. Omdat ze goedkoop zijn en omdat ik een frisbee met mijn hoofd opving. Niet echt een hersenschudding hoor mama, maar het deed wel even pijn. Er was ook een ywam stand met real life ywamers. ''You're from holland? Dude, I love stroepwaffels'' Ze waren maar wat blij met het pakje stroopwafels dat ik toevallig bij me had.
haha en een spreker zei: It's not 'God so loved the USA, but 'God so loved the world'
Ik vond het grappig, het zou maar zo wezen.
Dus, crazy fun 'till and with en no regrets dat ik LA heb laten schieten. letterlijk en figuurlijk (huh?)
De conjoined twins Abby en Britney waren warempel ook van de partij! Ik heb ze helaas niet gezien, Sarah wel.
Oh, en ik heb 51 studiepunten. woohoo! Het is dan wel geen 60, maar ik ben mooi wel door naar jaar twee. Ben nu al verder dan vorige keer :)
(foto's van Sarah's camera)

That's right
Thousand Foot Krutch woohoo!

Pannenkoekenontbijt
pannekoekeontbijt

David Crowder was drook.
Hoef ik ook niet meer te treuren dat ik niet naar de EO Jongerendag kon

My precious

vlnr Jalen, Tyler (~de schoonzoon dus de man van de dochter van rosemary, die ook meegaat naar texas, kate, rosemary;s dochter, niet tyler.~panov&manov), Jordan, Jeffrey (met z'n te grote maar ook te korte women sweater van walmart omdat die goedkoper was dan de mannenversie en hij toch echt een trui nodig had aangezien hij de kou niet had zien aankomen), Josh, Jeff en Sarah

Everyday sunday
Jeffrey die vol afgrijzen de, te bleke, hamburgers aan Tyler laat zien. Sarah vindt het grappig, Jalen vindt het allemaal wel best

Eenmaal gebakken vielen ze best mee

Jeff die de door de wind kapot getrokken partytentmethorachtigding vasthoudt met een andere tentstok terwijl hij wacht op Josh die op jacht is naar Ducked tape

brrrrrrr
grond schoenen rok
hihi, stelletje amerikanen
whopper wagon!

SUBWAY!

De zanger van eleventyseven, hij lijkt op, en praat als, de dude van Juno