Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

dinsdag, augustus 18, 2009

Gingerbread

Nog een paar dagen en dan zit ik alweer in een vliegtuig. Best wel een beetje balen. Maar vooruit.

Vrijdag avond met Joe Icecream wezen eten, bij Braum's, waar we Brett en Graham ook tegenkwamen. Heel gezellig, vooral Brett is hilarisch. Aangezien Tegan bij IHOP werkt zijn we vervolgens daarheen gegaan. 24/7 open. En warempel, daar kwam ik mijn former gastmoeder Lory en haar zoon Devon tegen. Ik had ze nog niet gezien en hun telefoon nummer was anders. Het was een prettig weerzien. Donderdag avond ga ik bij ze langs. Ze woonden een poosje in Colorado maar zijn weer zuruch.
It's not shopping, it's retail theraphy.
Zaterdag met Taylor en Jordan wezen winkelen in de Wichita mall, ongeveer een uur rijden. (!!!) Daar heb ik echt naartoe geleefd :D We waren dood aan het eind van de dag, maar it was worth it.

Zondag ochtend werd ik wakker om 9.26uur. (Church begint on 9.30) en aangezien dit mijn laatste zondag was sprong ik uit bed, gooide wat kleren aan en was maar 10 minuten te laat. Zondag middag ben ik met Joe naar de Metro geweest, zijn laatste dag in town. Zondag avond hebben we (Gina, Gary, Jordan, Taylor en ik) pizza gehaald en bij Gary's mom (Josie) op de boerderij gegeten, rondgehangen en tomaten en komkommers geplukt bij de buren die op vakantie waren. Homegrown tomaten zijn erg lekker, een aanrader. (znd)

Maandag uitgeslapen en urenlang films gekeken. 's Avonds ben ik met Gina en Taylor en de honden naar Gary's huis gereden en zijn daar een paar uur gebleven. Er was een thunder storm gaande en daar ben ik dol op. Vooral hier in Kansas. Gigantische regen (ofzoiets) en heel veel bliksem te zien. Toen het iets minder regende ben ik eerst met Gina en daarna met Taylor op de 4wheeler, door de modder, opzoek gegaan naar de koeien. De koeien waren wat van slag en ze waren niet waar ze normaal waren. We vonden ze uiteindelijk totaal aan de andere kant. Wel een beetje spannend in de regen en bliksem door een open veld rijden op je kleine 4wheeler. Maar ook dolle pret, dus dan is het goed :)

Gisteravond heb ik nog tot diep in de nacht met Taylor op bed gezeten, beide op onze eigen laptop, computer spelletjes gedaan. Af en toe best verslavend. Taylor is een beetje depressed want Jordan is gister ochtend vertrokken naar Sterling College. Het is maar 20 minuten hier vandaan maar hij zal heel druk zijn met school en soccer practise elke dag dus ze zien elkaar een stuk minder. Maar ze overleeft het wel.

Mrs Whiteford
Vandaag uitgeslapen (uiteraard) en om 2pm kwam Grace me ophalen om de school een bezoek te brengen. De docenten zijn al van de partij, school begint volgende week pas. Morgen gaan we weer want we hebben nog niet al mijn docenten gezien. Mrs Smith van geschiedenis moest even denken maar toen herkende ze me wel. Mrs Whitefore van Engels' ogen werden groot en was dolblij me te zien. Ze zei letterlijk: ,,Oh! You were always so much fun in class! Are you back for good?!'' :) Which is nice want ik was nogal obnoxious in haar class. Wat een geweldig mens. Ze zei ook, sometimes you were obnoxious, but you were more fun than obnoxious. gelukkig maar. Ze gebruikt nog steeds mijn Scarlet Letter watercolor painting als voorbeeld, waar ik toentertijd een dikke A+ voor kreeg.
Toen naar mrs Ringler (3D-Art en Ceramics class). Ik had het hele jaar les van haar. Gedeelde 1e plaats met Mrs Whiteford voor favorite teacher. De deur was op slot, ze keek door het glas naar me en ik zag 'r denken *who is that*, ze opende de deur, ze keek nog steeds vragend en toen viel het kwartje: *hoge gil* AAAAAHHHH! It's Holland girl!!! Ze moest helaas weg dus ik kon maar een kwartiertje met haar praten maar ik ga morgen nog wel even langs denk ik.

Deze had Mrs Ringler nog! Eén van de eerste projecten in Art class 1. (toen we nog niet alle tools mochten gebruiken, vandaar dat het niet de mooiste gingerbread man candy dish ooit is)

1 Comments:

At 10:07 p.m., Blogger Knofje said...

Maar toch erg leuk, ook zonder de beste tools! ;)

 

Een reactie posten

<< Home