Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

zaterdag, januari 24, 2009

Het is wat

Al geruime tijd (lees zeker 2 jaar) zit ik eraan te denken een tattoeage te laten zetten. Nou is dit niet zomaar iets en moet er wel degelijk goed over nagedacht worden. Ik heb de balluh (znd) verstand van tattoos maar heb genoeg miami ink afleveringen gezien om te weten dat er nogal wat mogelijkheden zijn en een tattoo echt super vet kan zijn. Maarja, echt concrete plannen heb ik nog niet. Wordt het een Fragipani op mijn linker been net naast mijn knie, een ichthusvisje links op mijn rechtervoet schuin onder mijn medial malleolus of toch een boom in mijn nek. Nu vind ik dit laatste echt geweldig maar "ken" ik al iemand die dit heeft.. dat mag het eigenlijk niet hè? Ook wil ik graag een wereldkaart outline. Deze zou ik graag vrij groot willen dus daar zal nog wat bedenkingstijd overheen gaan. We beginnen komende zomer maar met een kleine. Spannend! Heb er zin in! :)

1 Comments:

At 10:47 p.m., Anonymous Anoniem said...

fragipani's ruiken zóo lekker!

 

Een reactie posten

<< Home