Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

zondag, september 10, 2006

Was ik weer! dolle pret gehad deze week. Gisteravond ben k ben eun gi naar the movies geweest. We gingen naar "world trade centre" hihi :) alleen zij snapte er niks van dus ze viel in slaap. daarvoor zijn we nog naar wallmart geweest. ik ben dol op wallmart. de rest ging naar de fair enz, ik ga woensdag naar de fair.

Vandaag zijn we wezen baseballen met z'n allen. We gingen eerst een vriend(je) van Devon ophalen en er zat een schildpad in z'n tuin :) hebben we die in het wild in nederland? :S volgens mij niet toch? En ze hebben ook wilde kalkoenen, wasberen en stinkdieren. Disgusting die laatste. Oeh en grote spinnen, blegh. Anyway, na het baseballen gingen we nog kijken bij de skatebaan/park achtige iets. Ik ga gauw een deck kopen want t is dolle pret daar. Nou, morgen gaan we naar de kerk en moet k nog wat huiswerk maken. Verder weet k nog niet wat k ga doen. Zie ik dan wel weer :D Oja en k heb eindelijk mn pinpas zover gekregen dat ie t doet. K zocht overal naar een ATM machine met meastro , blijtk dat ze er gewoon een hebben bij wallmart. en k heb vandaag ook een telefoon aangeschaft, had kook nodig. Nou, ik ga er weer vandoor, auf wiedersehen tot de volgende keer! doei!