Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

vrijdag, augustus 18, 2006

Bijna weg!

Over 12,5 uur vertrekt mijn vliegtuig! hihi Dik vet spannend. Janine heb k nog niks van gehoord dus ben bang dat ik haar niet meer zie. Das wel balen hoor. Ik heb wel even gemailt met mijn gastmoeder. Het koreaanse meisje (aka pingpong) komt de 27e pas.

Gisteravond was ik even in Dronten om Doei te zeggen tegen René en Joost en Lucia kwam me daar halen. We zouden Grease en The Sound Of Music gaan kijken. Kwamen we aan was het huis versiert! Hihi vet cool. Hadden Lucia en Joanne een surpriseparty voor me geregeld. Alleen jammer dat ze het in een paar uur moesten doen want nu kon de helft niet. Maar de helft die er wel was was ook heel leuk :D Joanne had wat nummers uit mijn telefoon gehaald en ik was te druk om me af te vragen wat ze met mn telefoon moest. Ze ging wat proberen zei ze. Dus, was gezellig. Hier wat foto's

Vandaag heb ik mijn koffer nog wat verder ingepakt, ben nu bijna klaar. K heb alleen wel vandaag gehoord dat mijn skateboard niet meekan! Hij past niet in mijn koffer en voor een 3e stuk bagage moet ik 100 euro betalen! Nou.. Amehoela! Dus ik neem mn trucks wel mee en kijk of k daar een nieuw deck kan kopen. Vast wel. Nou, ik ga even naar huis fietsen (ben bij Lucia en Erwin en ruben en Skwoes) , eten, koffer helemaal in orde maken, douchen en dan nog even slapen! Volgende Post zit ik in Kansas! Goodbye!