Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

donderdag, augustus 24, 2006

Het huis

Bordje

Huis

Onze kamer, ik krijg dat bed links, nu is die rechtse nog van mij. Misschien gaan we alles verschuiven dat ik een kamer krijg met het koreaanse meisje omdat mn gastouders t zo erg voor me vinden dat mn roommates zo;n teringzooi dr van maken. Dat doen ze echt, veel erger dan ik thuis! O zo!

Huis nog een keer, achter het huis staat een grote zwarte trampoline :) vet cool. Ze hebben 2 auto's. Al het goed is ga ik ook rijden. Joepiedepoepie (did you say: you pee the poopy? that's grose)
Hihi dikke vette mailbox. Ze proberen het huis te verkopen. Kweetniet wanneer dat gaat gebeuren, msischien als ik er ben.

Ik heb me vandaag ingeschreven voor Dramaclub en Keyclub. Bij Keyclub ga je allemaal vrijwilligerswerk doen :P en dramaclub spreekt voor zich (8) zeg niet dat (8) Ze eten echt slecht :S ze doen overal kaas op! Het smaakt hetzelfde maar de kaas is oranje met wit! belachelijk, maar vooruit maar weer. Volgende keer maak ik wel foto's van al het eten hier. Vandaag was Pictureday. We stonden op om 5.15 am en mn Lori (mn gastmoeder) ging mn haar stylen:P hihi dus..., k heb ze niet gekocht, aan het einde van het jaar zijn er weer foto's. die ga k denk k wel kopen. bovendien heb k deze foto al gezien en k vindk m niet mooi, hij komt wel in het jaarboek. We vertekken elke dag om 7 uur, gaan we met zn allen in de auto naar school. School begint om 8 uur. Ik ga nu dennis helpen eten maken dus ik ga er vandoor! doeii!