Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

dinsdag, augustus 22, 2006

Daar ben ik dan!

Ik ben er! Zaterdagnacht vertrokken we naar schiphol. Mijn ouders, Lucia, Erwin, Ruben, Joanne, Jeroen en ik. Ik reisde met met 3 andere EF studenten iniedergeval tot Mineapolis. Na het inchecken gingen we nog veen wat drinken/ontbijten en om 6 uur moest ik door de poortjes. Om 10 voor 6 belde janine! Ze was ook op schiphol met haar boyfriend dus dat was heel leuk :D Ik heb helemaal niet gehuild, mn moeder en Janine alleen. Maar dat wist ik van te voren. Nou en toen begon mijn vlucht. Eerst gingen we naar Zurich, toen naar New York dat ging allemaal goed.


Maar toen.... tumtumtuuuuummmm, toen moest ik verder alleen. Ik moest naar mineapolis en vanuit daar naar Wichita. Daar zou mijn gastfamilie me ophalen. Maar mijn vlucht naar mineapolis was harstikke vertraagd dus eenmaal daar ging ik heel hard rennen en rennen en toen kwam ik bij de gate en was ie net aan het weggaan. Het kwam niet door mij! dat je het maar even weet! dus toen dacht ik, och jeetje en toen ging k bijna huilen wan tik was in mn eentje in verweggistan en het qwas helemaal niet druk op het vleigvbeld. Zo'n vliegveld miep ging een andere vlucht voor me boeken maar die ging pas om 11 uur 's ochtends en het was 9 uur 's avonds dfus ik moest naar een hotel, toenm dat eindelijk allemaal gelukt was was ik weer vrolik en vond ik het zelfs leuk:D Het was een dik mooie kamer, kijk maar op de foto.
Maar ik wou slapen dus ik heb amper tv gekeken en niet gedouched. Oeh en ik had geen deo in mijn handbagage want dat mocht niet dus ik stond gigantisch. Ayway, De volgende dag ging alles goed, ik nam een busje terug naar het vliegveld, ik was rukm op tijd, had een vlucht naar memphis en dan naar wichita. Maar.... Toen ik aankwam in Wichita, zondag om 5.pm dus 7 uur later in nederland, was er niemand. Dus ik was bang dat ze niet kwamen wan tik had ze maar heel even aan de telefoon en ik heb maar een keer gzeg dhoelaat ik aankwam. maar na ongeveer 20 minuten kwamen ze met een bord enzo! vet cool:D Ze zijn echt superleuk en druk. Echt hele leuke mensen.

Toen ze me opgehaald hadden gingen we naar een all you can eat restaurant:S daar begonm het al! Ik heb niet zoveel gegeten want ik moet echt niet aankomen. De vliegvelden roken ook allemaal naar pizza en mcdonals maar ik heb alleen cola light gedronken :D Dus, het huis is vet groot. Wel rommelig enzo, maar daar ben ik nu al aan gewend. Ik slaap op een kamer met Lindsay and Erica. Eerst baalde ik maar t valt reuze mee want ik ben alleen op mijn kamer om te slapen, en ze zijn nie theel irritant ofzo. Als ik naar bed ga slapen ze al. Gister (het is nu dinsdag, toen ik begon met deze post was het maandag) was mijn eerste schooldag. Ik heb 5 classes. Threedimensional art, US History, PE (net sports), Sign language and English. Volgenbde trimester kan k weer andere vakken kiezen. Vooral art is heel leuk. Vnadaag was k voor t eerst bij gymnastics, mijn hostzusje doet dat dus ik ging mee en ik mag ook meedoen. Echt leuk :d ik bak er niks van maa rik deed vandaag mooi wel een cartwheel (ratslag) op 1 arm en een brug! ha, ik wist niet dat ik dat nog kon. Er zitten ook meisjes bij die salto's en flikflaks(ofzo) enzo kunnen. Nou, gisyteravnd zijn we naar wlalmart geweest om schoolspullen en sportkleding te kolpen :)hihi wallmart, die;s 24 uur per dag open. Ik ga nu kappen want Dennis (mn gastvader) gaat zo slapen en de computer staat in hun kamer. Hij is vrachtwagenchauffeur en moe tom 5 uur op. Dus, tot de volgende keer!