Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

woensdag, augustus 30, 2006

Jodelahiti

Hallo! K zit nu bij Engels. Saai man, maar vooruit maar weer. over 20 minuten heb k gymnastics, das wel leuk! :D 2e uur hadden we een test van history. vet makkelijk. ging over chapter 18. Ik had gepland gister hele middag hoofdstuk 18 te leren. kregen we gister tijdens de les gewoon alle vragen met antwoord, dus ik heb die vragen paarkeer gelezen, en de test was nog meerkeuze ook! belachelijk. k weet niet of t altijd zo gaat:S T is wel moelijk om niet aan te komen zeg, gister na school ging lori langs een of ander iets en kreeg iedereen een ijsje! niet een klein ijsje, meer een mcflurry achtig iets. ik had een diet soda :) goed he (h) vind ik wel. en op school hebben ze ook vaak cheese sandwich of pizza ofzo. ook groenten gelukkig, al weet ik niet of ze die niet helemaal volsmeren met boter. We zijn van de week wezen kijken bij het huis dat Hildebrandt familysingin' wil kopen. Gigantisch huis, maar 95.000 dollar! belachelijk, k hoop dat we over niet al te lange tijd gaan verhuizen want dan zitten we dichter ij het centrum, groter huis, en krijg ik mijn eigen kamer! les is bijna afgelopen, k ga mn laptop wee ropbergen. ze hebben hier trouwens gigantische touchscreens als schoolbord, mt een whiteboard erachter met stiften. DOEI!