Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

donderdag, augustus 24, 2006

Zo daar was ik weer. Ik probeer zo vaak mogelijk maar over n poosje wordt het denk ik wel minder hoor.
Dus, anyway, vandaag ben k weer naar school geweest. En omdat mijn gastgezin 7 kinderen heeft en mij en pingpong, hebben we reduced luches! ha, nu hoeven we maar 40 cent per dag te betalen inplaats van 1,95. dus dat scheelt nogal, en k heb happy birthday in gebarentaal geleerd:D gister hadden we bij sign language 'silent day'. vanaf de twede bel mochten we niet meer praten anders gingen er punten vanaf. waarvanaf? ik heb geen idee hoe het werkt, maar je krijgt in ieder geval een lager cijfer. (letter) Hier zijn de nieuwe foto;s van mn kamer. lindsay en erica hebben het gister geswiched toen ik dennis aan het helpen was supper te maken :P

mijn kant van de kamer Hun kant van de kamer.

Mn mobiel werkt hier niet en ze hebben hier geen simkaarten in hun telefoon:S tenminste, lori niet. dus k moet even een nieuwe kopen en dan kan ik weer mensen bellen. niet jullie hoor! das me veel te duur! :D Ik ga er weer vantussen, morgen hebben we "back to school - jeans dance" voor de hele highschool :) hihi
doei!!

ow en k weet niet of k t verteld ha dmaar op mijn school hebben heel veel mensen piercings en heel veel mensen op school enzo eten ijsblokjes! dat je het maar even weet!