Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

vrijdag, september 22, 2006

hallo allemaal

hallo, even een snel mailtje, k heb mn camera niet bij me. Zit nu in de college library met eun gi en erica. is vlak bij school, is heel handig want kunnen zo gratis op internet heel lang. alleen msn doet t hier niet, das wel weer jammer. gister gingen we tijdens sign language een uur wandelen want het is deaf awareness week. en we hadden onze eerste keyclub meeting. het meisje uit ukraine was er ook, anyway.. 28 oktober hebben we een all you can eat pancake feed. daar moet k dan helpen, k ga eerst kaartjes verkopen voor de pancake feed :) hihi . en met halloween gaan sommigen trick or treeten (ofzo:)) voor geld voor unicef, moet nog even kijken of k at ook ga doen. klinkt wel leuk dus wie weet:) Gisteraond ben k met patrick naar zn youthgroup van church geweest. dolle pret, allemaal posters van christelijke (punk)rock bands aan de muur :) Was gezellig, ga volgende week weer. En eergister heb k eindelijk mn physical gehad (horrible, k moet zo;n papieren ding aan, zo;n blauwe.) dus gister kon k weer gymnastics doen. k ben nog steeds bagger maar t is wel leuk dus dat geeft niet:) En vandaag kregen we in school onze eerste schoolpaper. Op de eerste pagina stond een foto van de exchange student... behalve ik! k ben 1 dag niet naar school geweest omdat k ziek en moe was en juist op die dag maakten ze een excahngestundent photo! naaistreek. er staat onder iets van: hutch high has 6 exchangestudents this year bla, bla, bla, bla, bla, and Pauline de Vries from the netherlands who is not pictured. dus. Nou, eeehhh, vandaag was het weer leuk op school. Art is altijd gezellig, History was vandaag niet zo heel boeiend want we gingen het hele uur aantekeningen maken. Oeh! een jongenuit mn history class (chance, kweet nietof je t zo schrijft) slaapt elke dag tijdens history :) hihi hij hangt altijd over zn desk te slapen en 5e uur in engels weer! dus, en aan het einde van history kijken we altijd 5 minuten ongeveer announcements. Op t scherm voor in de class heb je announcement. zie je beelden van de sportwedstrijden van de dag/week ervoor en vertellen ze wat er voor lunch is en the weather en andere belangrijke dingen. daarna had k lunch. ik ben dol op schoollunch. nouja, meestal. vandaag was het wel lekker. we hadden soup, I mean noodle soup, I mean soup, neehoor :) t was noodlesoup. en cheese sandwich. k haal de cheese er altijd vanaf want t is van die ranzige dikke oranje smeerkaas achtige troep:s blehg, maarja dat was dus lekker. we eten meestal ook ontbijt op school :) cerials. cocopuffs zijn vooral heel lekker. class begins at 8, breakfast at 7.30. soms zijn we te laat en dan eten we thuis snel wat. na lunch heb k sign language, dat is ook altijd leuk. gewoon omdat t leuk en makkelijk is en we niet te veel hoeven te lezen en schrijven :) daarna engels, das vaak best saai want we lezen vaak een boek. en zo aan het einde van de dag ben k best moe, en dan zo'n saai boek. maar vooruit maar weer. Mn teacher (mrs whiteford) is wel heel leuk, dus dat scheelt. en ze matste me want k had iets te laat ingeleverd:) en hier gaan er dan gewoon punten vanaf of je moet een andere opdracht doen, maar k keek heel lief en pointed out dat ik een exchange student ben en toen matsteze me toch maar voor een keer. maarja, ik had het ook gedaan als ik haar was, ik ben immers nog steeds de beste van de wereld! :D daarom zit ik hier, om de hele wereld te laten weten dat ik de beste ben, alleen nederland is te weinig.... ^o) nevermind :D nou, dat was het weer voor vandaag, toch niet zo heel kort.. volgende keerweer wat foto;s. DOEI!!!