Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

vrijdag, augustus 11, 2006

Wokken en bril!



Gisteren gingen we met zn allen wokken in Kampen omdat mijn ouders 1 oktober 30 jaar getrouwd zullen zijn. Aangezien Joanne en ik er dan allebei niet zijn vierden we het gister al. Ruben ging gewoon patat eten (party pooper) Jonathan deed een beetje vies aan het eind en ons paps vond de groente niet gaar. Maar verder was het dolle pret.



En vandaag heb ik mijn brillen opgehaald! 2e was gratis dus vandaar. Niet dat je gaat denken van goh wat moet ze met 2 brillen. Alleen de zwarte staat best wel een beetje scheef dus die moet nog even rechtgezet worden. letterlijk en figuurlijk * knipoog *Oeh en eergister ben ik nog met jeroen naar het dolfinarium geweest! ziehier:


Was ook erg gezellig. We stonden vooraan in de rij bij de piratenfilm dus we zaten helemal vooraan. Was wel een spannende film hoor, poeh hé. We zijn mooi wel naar twee dolfijnenshows geweest. Ik denk dat ik maar dolfijnentrainster word als ik later groot ben.
Ajuu!