Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

woensdag, oktober 04, 2006

vanalles

Nou, daar was ik weer. Zit nu in de college library en was van plan foto;s op mn weblog te zetten. Nou blijkt dat dat niet kan verwege de beveiliging op de computer. Ik heb mn camera bij me dus ik ga alvast de tekstjes voor de foto's typen en de foto's plak k r later wel in. Dus das nie zo boeiend voor jullie, maar dat maakt mij natuurlijk niet uit :) Eigenlijk moet k leren voor mn history test, maar daar heb k op t moment niet zo;n zin in, doe k later wel.

Zaterdag 23 september ben k op een motorcylcle rally geweest. was best een beetje cool. Lindsay ging ook mee. We gingen 2 uur rijden, daar lunchen en toen weer 2 uur terug.

Gymzaal op school

Me and Lexi


tunneltje in mn oor

afgelopen zaterdag zijn we met de youth group van church naar de steakhouse en movies geweest. gigantische burger, wel heel lekker;) we gingen neer 'The guardian'. vette film met askton kutcher (lucia, jij moet mook maar zien;) alhoewel ik denk niet dat ie al draait in Nederland.. hihi grappig :) oeh en zaterdagochtend gingen we met de youthgroup een fundraiser houden. we gingen curb painten. we gingen bij huizen het huisnummer op de stoep verven :) was gemutlich. Zaterdagavond bleef k bij Teaken ( k heb geen idee hoe je haar naam schrijft!:S) slapen. Ze hebben zo;n koelkast waar ijsblokjes uitkomen :D echt, zo;n ding wil ikook! En in de kelder hadden ze een gigantische tv, dat vind ik op zich ook niet heel erg om te hebben.
Amerika is wel een beetje messed up trouwens hoor. We hebben een daycare in school, meisje in mn klas is aan de drugs, teakens moeder was een drugaddict, patricks moeder is al voor de 3e keer getrouwd, mn gastvader's moeder is k geloof 4 keer getrouwd. en zo zijn er waarschijnlijk wel meer. rediculous. dus. Nou, was gezellig bij teaken, zondagochtend gingen we naar de kerk. dat was opzich best saai. de preek niet, maar de muziek, ze hadden alleen 2 piano's. Nou, ik heb op zn minst een gitaar/drumstel nodig. Zondag middag ben k met Lori, Erin, Erica, Lindsay, Lacy, Lacy;s broertje, Eun Gi, Robbert en Lany naar Wichita geweest. We gingen shoppen voor een homecoming dress. Nouja, zij, ik niet. K ga niet naar homecoming. K ben te intelligent voor die onzin. K ben naar de dance geweest toen ik hier net was en t was gewoon een stapel pubers in een kantine. Dus:) misschien dat ik in spring naar homecoming ga. De mall in Wichita is best leuk :) k ga nog wel een keer winkelen daar. We hebben nog gegeten in subways en rond 7 uur waren we weer thuis. Oeh afgelopen woensdag hadden we trouwens 'see you at/after the pole' das allemaal students die 'sochtend om 7 uur gaan biden op school bij de vlagpaal, dat was ka lleen een beetje vergeten dus daar was ik nit, maar 'savonds hadden we see you after the pole. dat was een soort baan 7 maar dan kleiner, mat mensen van onze school en omgeving. was dolle pret.

Nou dat was het voor deze keer. foto's komen hopelijk snel. tot de volgende keer!