Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

maandag, november 05, 2007

4000 dollar...

Hallo allemaal.
Nou dit keer maar wat typen inplaats van foto's. Het is intussen al weer week 5. Gaat best snel. Deze week gaat het over Lordship en Ari (aka Arjan Christiaan Aart Johannes Sloots) spreekt, Nederlander :) Het is hier erg gezellig en we leren veel. Afgelopen donderdag during thursday night outreach kwam ik ook weer nederlanders tegen. Een koppel van rond de 90 jaar. Heb best een poos met ze gepraat, ze woonden al 52 jaar in Perth en de jeugd van tegenwoordig heeft geen respect meer en Nederland is verschrikkelijk. Daar kwam het ongeveer op neer. Maar toch leuk dat ze Dutch waren en ze waren opzich best hartstikke vriendelijk. Lectures beginnen zo weer dus ik hou het kort. Ik ben niet zo schrijverig als Joanne dus jullie zullen het dus toch echt vooral met foto;s moeten doen.

Vandaag hebben we ook de Outreach opties gekregen:

1 J., Tunisia,Egypt 5,173
2 J. 2,900
3 J., Ethiopia, Eritrea/Djibouti 5,500
4 J., Egypt, Libya 5,239
5 J., Central African Republic 5,500

grote kans dat ik naar een 5,500 bestemming ga en dus nog zo'n 4.000 dollar tekort kom. Ik heb nog 5 weken om het bij elkaar te krijgen. Duuuus, mocht je mij financieel willen steunen, wat ik erg op prijs zou stellen, dan kan dat!
Dat kan via de YWAM website (www.ywamperth.org.au)
Dat kan via mijn eigen rekening: ABN AMRO Pauline de Vries, Lelystad 61.60.50.828
Dat kan via de Reveil gemeente waar ik het rekeningnummer nog even zal achterhalen (panov mail die even door :)
Dus, nou keep on praying or start it now :D En tot later!