Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

vrijdag, oktober 12, 2007

G'day Mate

Hallo :)



Nou, internet was gecrashed dus ik kan nu eindelijk even updaten. Fotos komen later nog. Het is hier hartstikke gezellig. Ben wel gelijk de eerste dag gigantisch verbrand maar heb wel kangaroes gezien dus dan mag het wel. We zijn gister echt begonnen. Mijn rooster is ongeveer zo :



6: morning exercise (?)

620: Free time

8: morning chores

8.30: school worship/ intercession/ base worship depending on the day

10: lectures

1230: lunch

1330: Workduties

1530: Free time

1730: Dinner

1830: Lectures/ outreach repending on the day



weekends zijn vrij



dat 6 uur valt reuze mee. gewoon zo je bed uit, schoenen aan, even volleyballen en klaar :) hartstikke leuk



Je kan hier ook geweldig skateboarden. Nouja.. 'men' kan dat... ik nog niet zo erg :) maar scheelt wel want ben wel twee keer zo snel bij de base.Ik slaap ik 228. Is een gebouw 3 minuten (lopen) bij de base vandaan. Slapen we met 24 meiden (znd) op een kamer. en dat aan twee kanten. Tot nu toe gaat het nog goed, aangezien we maar een paar douches en 1 keuken hebben.


Ik ben wel dol op Perth, het is de hele dag warm, hoge gebouwen, skaters en surfers all over the place, strand, zo goed als gratis trein, leuke winkels, en ze korten alles af :) Pam vond mijn naam al te lang en is nog met een kortere versie bezig.


Morgen is het zaterdag en gaan we naar het strand voor een barbeque (barbie).

Maandag beginnen de lessen weer. Afgelopen paar dagen heeft Peter Brownhill gelectured over The Character Of God. Lekker confusing maar wel interessant.


Nou, hier dan een foto van Lucia dr site geript van toen ik weg ging.



Tot de volgende keer! (see ya later)