Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

woensdag, oktober 31, 2007

weer wat foto;s, lekker random door elkaar

achter die boom wonen we met een stuk of 40 meiden
yeah
Brendan, Josh, Josh

ik weet niet meer waar we heen gingen...
kakkerlak ik 228
Mike, stefan en Paul at Gladstone dat is t GuysHouse schuin achter 228
Tim and Dean in 228 hallway


Dutchness, Stefan, ik, Adam(not so dutch), Marianne en Marieke
Sarah and me in de trein
Me and Josh in McDonalds (yay, oreo icecream again :D net als in america :D)
Mijn smallgroup



Nou, ben hier nu al bijna 4 weken. Nog altijd hartstikke naar mijn zin. znd Mijn workdutie ( elke dag hebben we twee uur workduties) is trouwens Property. Lampen vervangen, stoelen schroeven, kertlichtjes sorteren, bergingen opruimen, dingen schuren, deuren schuren en schilderen, etc. hartstikke gezellig :) elke dinsdag hebben we smallgroup en gisteravond zijn we naar Kings park geweest, niet het park gezien hoor joanne, du ook niet de wispering wall.. maar we hadden wel een heel mooi uitzicht op de stad. die fotos komen nog. we zouden eigenlijk serieus gaan doen maar we got a little bit carried away en uiteindelijk gingen we filmpjes maken en van de berg afrollen in mijn slaapzak. wa sook leuk :) volgende keer beter.

Deze week zouden de lectures eigenlijk over Missions gaan maar omdat de spreker problemen had met zn visa komt hij later. In plaats gaat het over Spiritual Warfare en kijken we videos van Dean Sherman. (42 Walibyway Sydney! hah!)


nou, tot de volgende keer!


-xxxxxxxx-



1 Comments:

At 8:59 p.m., Blogger Lucia said...

Haha, Ik zie nu pas dat ze het eendjes verkeersbord na doen :-)

 

Een reactie posten

<< Home