Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

donderdag, oktober 19, 2006

I pledge allegiance to the flag of the USA

Nou, mn camera doet t op school ook niet.. weer geen foto's dus. Komt volgende keer wel weer. Even denken wat ik van de week allemaal gedaan heb. Niet veel boeiends gebeurt denk ik. We hadden vorige week donderdag een gymnastics meet. Das gewoon een wedstrijd dus, was erg leuk, de coach ging mij en Anastacia (Ukrania) voorstellen aan het publiek als de 2 exchange student die meetrainen ;) Al ben ik al een week niet naar gymnastics geweest maar vooruit maar weer. Mn heimwee is verdwenen hoor, nu heb k alleen nog gezonde heimwee. Vrijdag vierden we de verjaardag van Eun Gi en Lindsay, was ook erg gezellig. Beetje irritant al die vriendinnen van Lindsay, maar Eun Gi had twee koreanen over de vloer en dat was wel grappig:) We gingen naar een Cornmaze. (welkom in kansas) das een groot doolhof in een maisveld. Verder nog pizza gegeten en cake&icecream. jammie. Zaterdag ging ik naar the metropolitan. Das een soort starbucks maar dan leuker. T is groter en paars en rood en schilderijen aan de muur. Anyway, zaterdag een jongen uit mn class speelde drums en n vriend van m gitaar daar dus daar gingen we heen. Was erg gezellig en de chocolademelk was delicious. Beter dan die van starbucks haast! Daarna gingen dropte Lindsay Eungi en mij af bij de kerk waar we een lock in hadden. Hield in dat we gingen hang out-en (?) in de kerk, film kijken en chocola eten, spellen spelen enzo en bleven daar slapen. Nou, half 8 allemaal weer wakker en schoonmaken. Niet zo veel slaap gehad dus. En toen ontbijt. dat is donuts en orange juice. grote vette donuts. wel lekker dus dat geeft niet :) toen kerk en weer naar huis. Ow en Bill Murray logeert trouwens in 't hotel waar Lori werkt! leuk he :) er is een golf tounament waar ie aan meedoet. Maarja, Lori zegt dat ie heel grof is en hij zei dat ie wou dat ie nooi tnaar kansas gekomen was :) beetje jammer, maar groundhogday wordt er niet minder op. Hebben we in nederland trouwens cocoa puffs? ik heb geen idee, zal haast wel toch? Hier eet ik het ongeveer elke ochtend op school bij t ontbijt. K hou helemaal niet van cereals, maar cocoa puffs is echt verslavend. dus. oeh en we hebben bij art op t pottery wheel gewerkt, das echt leuk. bij ceramics next trimester gaan we dat vaker doen als t goed is. Dinsdag avond nog met jeroen gebeld. was wel fijn om normaal te kunnen praten. k heb vorige week ook lucia en janine gebelt en mn ouders bellen mij ook om de week. Mn nederlands gaat niet heel erg moelijk ofzo. Ik heb gehoord dat joanne al helemaal australisch klinkt. K ga haar ook maar es bellen denk k. al is dat wel heel erg duur denk k. misschien ook wel niet:P DInsdag avond zijn we ook nog naar een choir voorstelling geweest van Lany. WOensdag bleef ik tot 6 uur op school want k moest mn english assignment afmaken, en daarna ben k naar youthgroup geweest. en toen Donderdag. dat was gister... ehm, ow wacht! das vandaag! nevermind! vandaag ben ik fijn naar school geweest. heb nu engels. en ga na school leren voor mn history test en vanavond naar een play op school. Lexi speelt erin. kweetnie wie nog meer. wordt gezellig. Nou, de bel gaat bijna, DOEI! Ow! bij signlanguage heb k de pledge of allegiance geleert :) leuk he