Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

dinsdag, mei 22, 2007

lkeker door makear ftoos

Mn vader kwam vrijdag avond, zondag was graduation, vandaag wezen winkelen, wensdag ochtend weer pleite
Graduation
hihi
Anastacia, Tai, EunGi, ik *zoek de amerikaan*
yea we're cool
papa in walmart
taylor en ik gek doen in walmart
ehm ja, papa had foto verzoekjes, kruip daar maar in, dat isch leuk
Eun Gi had en surprise party, :) leuk man
Pap en ik gingen ook even langs Tegan dr werk

Kreeg bijbel in de kerk omdat ik graduated was
zondag avond gingen we met de youthgroup ijs eten bij sonic, which is a drive in, aangezien we met zn allen in een grote van zaten er eruit gingen deden we maar alsof we een auto waren
taylor en ik ook
sonic

groot deel van de youthgroup, we gingen ook nog een film kijken, the three amigos, de domste film ooit maar Jeff vindt hem geweldig en vond dat ik die nog moest zien vordat ik vertrok :)


zondag ochtend youthgroup, mn cadeautjes meegenomen :)
jordan + wooden shoes
Joe + wooden shoessammy + wooden shoes
Taylor en ik op de moped

ik en taylor op de moped


sonic
papa en ik in de auto toen we hem gingen ophalen


laatste foto van rosemarie and me (voorlopig)