Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

woensdag, mei 16, 2007

vandaag en vrijdag avond

Nou, nog een week en dan ben ik weer op de terugweg. Vanavond laatste youthgroup... wel balen hoor.. blabla dubbel gevoel, is wel waar natuurlijk. Hier nog wat leuke foto's.
Vrijdag avond bleef Tegan bij me overnachten, voor de lol. Zaterdag ochtend om 7 uur weer naar de kerk want we gingen een garage sale houden (welcome to america :D om fund te raisen voor church camp deze zomer. Nou, vrijdag avond gingen we naar walmart lopen en bij chillis eten. Dit istegen, en de volgende foto was wat ik at :) heaven on a plate. chocolade cake met warme chocolade siroop in het midden, vanille ijs erbovenopen en chololade eroverheen. :D lekker man.
Dit was vanochtend op school. Nishelle in weightlifting.
Eun Gi en Debbie



ik, k had vandaag mn record verbroken ow ja, 120 lbs ge-hangcleaned. dolle pret. k zie r alleen best achterlijk uit op die foto...
weight lifting room
Gloriana en ik during art class
me and Heather (TeachersAssistant) suring artclass
Ik maak vanavond nog wel wat foto;s tijden s youthgroup. en vrijdag kom mn vader! hihi 9 maanden zijn wel erg snel gegaan hoor, gruttemetut. Hoop dat ik gauw weer terug naar de states kan op bezoek. Rosemarie en ik hebben al afgesproken dat wanneer ik terug kom voo de zomer (in 2 jaar ofzo) gaan we naar seaworld in San Antonio. Ik zie er naar uit. Nou, aaaanyway! tot de volgende keer!