Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

donderdag, december 21, 2006

Christmas!

We hadden vanavond een christmasparty with youthgroup. Hadden allemaal een totaal nutteloos cadeautje meegenomen en die gingen we dan keizen en stelen enzovoort. We deden dat in cory's grote huis. Cory is een dude van youthgroup. Dit zijn Jordan en Sammy in de van.

Dit was mijn cadeautje! Een ingelijste foto van Joe!
Sammy en Cory's Mom.
die grote overbelichte is Patrick
Let vooral even op mn amazing trui. Met goud en beertjes en al. Good Will is Awesome.
Ik had mijn cadeautje (talking mailbox) ingepakt in wol. Zo zag het wol eruit na het uitpakken (das patrick btw)
Me and Erica!
Sammy en Joe die mijn cadeautje uitpakken. Sammy hield t vast enJoe ging rondjes draaien.
En toen viel ie bijna om want hij was duizelig.
We've got the christmas spirit!
Let vooral even op Jeffreys kleding:D Pretty Sweet Dude
Joe, Me and Jordan.
Jeetje, ik moet wat meer lachen op mn foto's :D Oeh bovendien is Christmas break begonnen! Nog 5 days till christmas en 8 days till FSC!