Άνοιξη-καλοκαίρι-φθινόπωρο-χειμώνας

maandag, november 27, 2006

Verkouden

Zo daar was ik dan, alweer.. :) K zit nu op school, Engels. Eigenlijk moeten we ons verslag schrijven, maar dat kan altijd later nog. Lang leve uitzendinggemist.nl k ben nu de weddingplanner aan t kijken en wat blogspots aan het ..spotten. Weddingplanner lukt niet echt, loopt een beetje vast. Heb net het sinterklaas journaal gekeken. Spannend hoor, die gekleurde pieten en dat gedoe met het boek. Ik heb van de week ook een hoop chocola gekregen van de goede sint. :) vooral de chocolade pepernoten ben ik erg blij mee en k heb ze goed verstopt. ze mogen al mn chocola hebben, maar van mn pepernoten blijven ze af! :) Vandaag na school nog even naar de YMCA (sportschool) en dan weer naar huis om mn verslag voor engels te schrijven ;) Vroeg naar bed vanavond want k ben best een beetje moe, had vanochtend nie zo veel zin om mn bed uit te komen. Mn bed is zo comfortabel, en groot, en warm, en knus want we hebben gister kerstlampjes opgehangen! We hebben 3 kerstbomen! Eentje in de woonkamer, eentje beneden in de kelder/woonkamer en eentje buiten bij de voordeur. En k ben vandaag trouwens verkouden geworden. Nouja, waarschijnlijk vannacht, maar k kwam er vanochtend pas achter toen k wakker werd. Gelukkig heb ik gister, toen in hem zag rondslingeren in mijn kamer, een pakje zakdoekjes in mn schooltas geworpen. Ja, t is wel koud aan t worden hoor, gelukkig heb ik sjaal. Daar ben ik toch wel blij mee. De bel gaat alweer bijna, tot de volgende keer.